SEVENDEN SEVİLENE SEVGİLERLE…

 


Yaptığım hatalarıma rağmen kapındayım

Başım önümde…

Geç mi kaldım, bilmiyorum…

İnşAllah değildir...

Diyorsun ya; hiçbir zaman geç değil,

Ben hâlâ farkına varmak için uğraşıyorum yaptıklarımın...

 

Kumdan kafamı çıkardım şükür,

Her şeyi arkamda bırakmak için çoktan hazırım. 

Her şeyi ittim elimle, geldim asıl kapıya

Başım önümde, ellerim bağlı, bilmiyorum ne yapacağımı…

 


Hani, küçükken annem cebime harçlığımı koyar ve “ Sakın kaybetme” derdi ve kaybederdim.

Anneme ne diyeceğimi düşünürdüm,

Korkardım azarından, çekinirdim, utanırdım…

“Sana kaç kere söyledim, kaç kere uyardım, daha ne kadar söylemeliydim”  demenden,

“Tekrar tekrar, söyledim, çağırdım, uyardım, dinlemedin” 

“Ben senin dikkatini çekmek için söyledim, sen gözünü de, kulağını da kapattın”

“Asıl kapın dururken, başka kapılara gittin, eğlendiğini zannettin” demenden korkuyorum.

Ne deyim, nasıl sesleneyim, bilmiyorum, bilemiyorum…

Defalarca merhamet ettin, ben döndüm, sen yine merhamet ettin ben…

Ağlıyorum, gözlerim yaş dolu, yine merhametine muhtacım.

Asıl korkum, yine kendimden.

Affet, affet kusurumu. Hakkı ile Sana nasıl seslenmem gerek onu da bilmiyorum.

Korkuyorum, çok korkuyorum…

Sevgimden dolayı korkuyorum. 

Hani, insan sevdiğini kaybetmekten korkar ya, onun gibi duygularım. 

Korkuyorum…

Ama tüm duygularım samimi,

Yüreğimden geçenler samimi,

Gözyaşlarım samimi,

Sözlerim samimi, zaten sen bunları benden çok daha iyi biliyorsun.

Ben nasıl da geç fark ettim ikramlarını,

Verdiğin rızıklarını, lütuflarını,

Daha bunların farkına yeni varmışken, bahşettiğin yeni güzellikleri…

Gözümün güzellikleri görmesine, 

Kulağımın yarattığın güzellikleri duymasına, 

Tenimin hissetmesine…

 


Fark ettiklerim ağır geliyor omuzlarıma.

Utanıyorum, korkuyorum…

Sen defalarca uyardın, merhametinden, defalarca.

Beni benden çok sevdin, gitme çabalarıma rağmen çevirdin beni.

Kendi zalimliğime karşı bile sen hep merhamet ettin.

Ben tüm acizliğim ile kapındayım,

Haklı benim sandım, ama hep Sen haklıydın,

Ben sabrediyorum sandım, ama hep Sen sabrettin bana,

Ben cömerdim sandım, ama asıl veren sendin,

Ben hikmeti kendimden sandım…

Benim nankörlüğüme Sen vefa ile dolusun,

Unuttum, unuttum…

Ne çok yanlışım varmış meğer,

Kimlere kulluk etmişim,

Kimlerden medet ummuşum, 

Beğensinler, alkışlasınlar diye.

Ama asıl beni beğenecek Sendin, geç kaldım, geç farkına vardım…

Neler, neler söylemişim,

Ne kadar haddimi aşmışım,

Asıl yüz çevirecek Sen olmana rağmen, ben yönümü dönmüşüm.

Şikayet etmişim, isyan etmişim, kibir etmişim, gurur yapmışım,

İnkar bile etmişim….

Ama Sen, ah Sen yine de beni Sen çevirdin

Yine Sen beni bana bırakmadın,

Kaldır kafanı yüzüme bak dedin.

Hep beterinden beni Sen kurtarmışsın, sakındırmışsın.

Ama ben, ah ben,

Ben hep kendimden bilmişim bunları,

Mücadele edenin ben olduğumu sanmışım,

Başaranın, başarının sahibi benmişim sanmışım,

İzin ver ya RAB,

Kapına geldim, kapıdayım…

Eşikteyim, sığınacak başka kapım yok, 

Unuttuklarımı fark ettim, içim acıyor, dizlerim titriyor, ümidim kırılıyor.

Ama nasıl ümit kesebilirim ki, Sen zaten defalarca çevirmedin mi?

Kapıdayım ya RAB,

İçimi dolduran sadece Sen fark ettim,

Gidecek tek kapım Sen geç de olsa anladım,

Üşüyorum, her yerden rüzgâr geliyor üzerime, çaresizim yalnızım.

Tüm bildiklerim inandıklarım, hepsi kum tanesi gibi dağıldı. 

Tek bildiğim sen, inandığım sen, gidecek kapım sen…

 



Kapıdayım ya RAB,

İzin ver gireyim,

İzin ver, secdemi tamamlayayım,

Derdim büyük, sevdiğimi kaybetmemek için hazırım,

Temizlenip, toparlanmam için hazırım ve Sen olmadan yapamam,

Utanıyorum.

Ama Sen her utancıma umut verdin bana…

Kapına geldim ya RAB.

Verdiklerine şükürler olsun,

Varlığına hamdolsun

Beni bırakma ya RAB,

Seven kulundan, yürekten bunlar,

Sevenden, sevilene bunlar.

Merhametine muhtacım ya RAB…

 


Deneyimsel Tasarım Öğretisi, geçmiş deneyimlerle bugünümüzü 
ve yarınımızı tasarlamamızı sağlayan bir gerçeklik ilmidir. 
Bireylerin problemlerini doğru tespit edebilmeleri ve çözüme 
ulaşabilmeleri için stratejiler sunar.
 

Kim Kimdirİlişkide Ustalık”Başarı Psikolojisi programlarıyla 

mutlu ve başarılı olmak isteyen insanlara 

hedeflerine ulaştıracak yöntemler gösterir.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yorum Gönder

42 Yorumlar

  1. Merhametine muhtacız, Sen'den gelecek her hayra muhtaç bu fakir kulların Ya RAB.
    Bir yazı ne kadar hislere tercüman olabilir... Ellerinize, yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çok şükür kapındayım ya RAB

    YanıtlaSil
  3. İnsan unuttu bazen Rabbini ama Rabbi onu asla unutmadı. Her kolaylıkta her zorlukta yanında olan Rabbiydi..

    YanıtlaSil
  4. Doğru kapı da doğru yerde doğru tepkilerle samimi olabilmeyi nasip et yarab Kaleminize sağlık hocam çok güzel Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  5. Çok şükür iyi ki bizi seven bir Rabbimiz var 🤲🤲🤲

    YanıtlaSil
  6. Asıl sevilmesi gerekeni hatırlatan yazınız için elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. İyi ki Rabb'imiz var. Ne kadar muhtaç olduğumuzu düşündüm bir kez daha... Teşekkür ederim 🙏

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar içten, ne kadar bizden bir yazı 🌿
    ALLAH razı olsun 💛

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel sözler 🥹🥹 kendimi gördüm yazılanlarda... "Defalarca merhamet ettin, ben döndüm, sen yine merhamet ettin" 🥹

    YanıtlaSil
  10. Ümitle korku arasında…

    YanıtlaSil
  11. Rabbimize acizliğimizi çok güzel anlatmışsınız. Onun kapısından başka bir kapımız yok. Ondan başka kimse kabul etmiyor bu kadar aciz olduğumuzu. Çok güzel bir yazı olmuş.ellerinize sağlık 💐💐💐

    YanıtlaSil
  12. Tek kapımız O.
    İhtiyacımız olan tek şey O.
    Bizleri yolundan ayırmasın🙏🏻
    Ellerinize sağlık harika bir yazı 🌸

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık gerçekten çok güzel olmuş Allah bizleri salih kullarından eylesin hepimizin hakkında hayırlısını versin

    YanıtlaSil
  14. Elinize sağlık🌺

    YanıtlaSil
  15. Kapına geldim, affet ya RAB
    Kapına geldim, yardım et ya RAB.
    Pişmanlığın, samimiyetle yansıması..
    Allah razı olsun.
    RABBİMİZ af etsin, bağışlasın inşallah şüphesiz RABBİMİZ çok merhametli ve çok bağışlayandır.

    YanıtlaSil
  16. Beni bana bırakma ya Rabb... senden gelen her şeye muhtacım...
    Çok içten ve kalbe dokunan duygularımıza tercüman olunan cümleler...
    Yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  17. RAB bimiz bizi kapından çevirme🤲

    YanıtlaSil
  18. Merhametine muhtacım ya Rab...

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel ve anlamlı bir yazı olmuş. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. En güzele en sevgiliye muhtaç olduğumuz dönemde🥹

    YanıtlaSil
  21. Ne kadar samimi ve içten bir yazı olmuş. Gerçekten merhametin kaynağının farkına varabilmek ne güzel. Rabbimiz bizi süreçlerimizde desteklesin, hatalarımızı affetsin inşallah

    YanıtlaSil
  22. Rabbim varlığına hamd olsun🤲🏻🌸

    YanıtlaSil
  23. Gerçekten sığınacak başka kapımız yok...

    YanıtlaSil
  24. Bu kadar zaman geçmesine rağmen hala duygularımı aktifleştirenler var Allahım ama ben yine ondan kaçıp sana gelmeye çalışıyorum. Bağımlıklarımdan kurtulmaya gayret ediyorum Allahım. Sen kurtar beni, bizi …
    Merhametini iliklerime kadar hissediyorum. Tekrar sınandığımı da hissediyorum. Geçebilmeyi nasip et Allahım…

    YanıtlaSil
  25. Merhametine, affına, bağışlamana, ikramına, sana muhtacım ya Rab…
    Güzel bir yazı olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  26. Zeynep Büşra21 Haziran 2024 04:25

    Ne de güzel bir mektup.. Binlerce amin ✨💫

    YanıtlaSil
  27. Çok şükür bizi bize bırakmayana...

    YanıtlaSil
  28. Kapına geldim Ya Rab. Utanıyorum Bu ellerden. Utanıyorum bu gözlerden. Utanıyorum yaptıklarımdan. Ben senden utanıyorum ya Rabbim. Ne olur beni bana bırakma.
    Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  29. Sevdiğimiz için neler yapılabilir dediğimiz de İlk aklımıza kim ve neler geliyor.... oysa ki koşulsuz seven ikram edene ne yapıyoruz ne kadar kapısındayız ne kadar o yöndeyiz....

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık
    merhametini bizlerden esirgeme Allahım

    YanıtlaSil
  31. Çok güzeldi. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  32. Son nefesine kadar ümitvar olmak ve kapıda olmak. Çok umut veren bir yazı. Sevilesi çok makam ❤️

    YanıtlaSil
  33. İyi ki Allah var

    YanıtlaSil
  34. Rabbim kapından yolundan ayırma
    Allah razı olsun
    Emeğinize sağlık 🌸

    YanıtlaSil
  35. Ne güzel ne samimi bir tövbe şekli

    YanıtlaSil
  36. Rabbim ya o kapıyı buldurmasaydın... Ya adresi buldurmasaydın... Ya unuttuğumuzla kalsaydık... Sana binlerce kere şükürler olsun Rabbim. Vesile olanlardan sen razı ol Rabbim 🤲🤲🤲

    YanıtlaSil
  37. Allah razı olsun sizden sizin gibi güzel insanların sayısı çoğalsın İnşALLAH

    YanıtlaSil
  38. Anla ağla…
    Ağla anla…

    YanıtlaSil
  39. Tek bildiğimiz Rabbimiz sensin ALLAH 'ım🤲

    YanıtlaSil
  40. Ne kadar samimi… En güzel kapı…Hamdolsun.

    YanıtlaSil
  41. Samimi tövbe, samimi pişmanlık.....

    YanıtlaSil
  42. Merhametine muhtacım ya RAB…

    YanıtlaSil